Гарантія та повернення товару


Гарантійний термін на товари

На всі товари, придбані в інтернет-магазині DiSale , надається гарантія на термін від 1 до 12 місяців в залежності від виду товару. Термін гарантії на кожен товар зазначений в описі даного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний стікер або гарантійний талон.

При отриманні товару переконайтеся в його цілісності, відсутності видимих дефектів і механічних пошкоджень.

Обмін і повернення товару

Обмін і повернення товарів здійснюється протягом 14 днів після покупки відповідно до закону України «Закон про захист прав споживача»

Для здійснення заміни або повернення грошових коштів товар повинен відповідати наступним критеріям:

  • товар не має слідів використання і не був у вжитку.
  • товар не має механічних пошкоджень або видимих дефектів.
  • оригінальна упаковка, захисні плівки та стікери не пошкоджені.
  • збережені всі заводські маркування та ярлики.
  • були дотримані умови експлуатації продукції встановлені виробником.

Повернення грошових коштів, здійснюється протягом 1-3 робочих днів. Повернення товару для обміну або повернення грошових коштів, здійснюється за рахунок покупця і не відшкодовується покупцеві.

Гарантійне обслуговування і заміна товару.

Якщо товар, куплений в нашому магазині вийшов з ладу протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні або на гарантійному стікері, ви маєте право на безкоштовне гарантійне обслуговування даного товару. Після виконання ремонту або заміни товару, Ви зможете отримати його обраного способу доставки. Про можливі варіанти доставки см. Розділ Оплата і доставка .

Повернення товару, для здійснення гарантійного ремонту або заміни, здійснюється за рахунок покупця і не відшкодовується покупцеві.

У яких випадках гарантія не надається.

Відмова в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття і ремонт товару;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.